وبینار| بازار  قطعات و تجهیزات بندری توسعه می‌یابد

وبینار| بازار قطعات و تجهیزات بندری توسعه می‌یابد


زمان مطالعه : 1 دقیقه
کد خبر : 68272
یکی از اهداف زیست‌بوم فناوری و نوآوری در کشور توسعه بازارهای داخلی و بین‌المللی محصولات و خدماتی است که توسط متخصصان و جوانان ایرانی تولید می‌شود. یکی از صنایعی که به شدت به محصولات فناورانه بومی نیاز دارد صنعت دریایی است. نیازهایی که قرار است با برگزاری یک رویداد فناورانه برای دانش‌بنیان‌ها و استارتاپ‌ها پاسخ داده شود.

 

 

مسیر بومی‌سازی صنایع بزرگ کشور از گذرگاه زیست‌بوم فناوری و نوآوری می‌گذرد. این گذرگاه به همت مخصصان و جوانان ایرانی هموار شده تا مسیری باشد برای تامین نیازهای داخلی با محصولات ایرانی. این اتفاق در دل زیست‌بوم فناوری و نوآوری معنا گرفته است. زیست‌بومی که در این چند سال با برگزاری رویدادهای فناورانه غنی‌تر و پرجمعیت‌تر شده است.

یکی از این رویدادهای فناورانه برگزاری «وبینار تخصصی نیازهای فناورانه سازمان بنادر و دریانوردی» است. وبیناری که با هدف تامین قطعات و تجهیزات بندری برگزار می‌شود.

این رویداد فناورانه با حمایت گروه توسعه فناوری‌های دریایی ستاد توسعه فناوری‌های فضایی و حمل‌ونقل هوشمند معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و با همکاری سازمان بنادر و دریانوردی شانزدهم خردادماه امسال برگزار می‌شود.

«حمایت از تولید داخل»، «توسعه بازار شرکت‌های دانش‌بنیان» و «قطع وابستگی به محصولات خارجی» اهدافی است که برای این وبینار در نظر گرفته شده است.

علاقه‌مندان، دانش‌بنیان‌ها و صنعتگران برای شرکت در این رویداد فناورانه و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره  (داخلی 1207)22414191 - 021 تماس بگیرند.

گزارش از مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی  فناوری ریاست جمهوری

پایان پیام/23

اخبار مرتبط:

استفاده حداکثری از توان بخش خصوصی برای ساخت ناوگان عملیاتی بنادر

رویداد نیازهای فناورانه قطعات و تجهیزات بندری برگزار می‌شود

فناوری‌های حوزه بنادر و دریانوردی رونق می‌گیرد

 

نظرات شما
تهران، میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خیابان شیخ بهایی شمالی،
خیابان لادن، پلاک 20 (کد پستی : 1991745681)
تلفن : 83530
ایمیل : pr@isti.ir
بیشتر بخوانیم